Laat jij je als HR Business Partner niet zo snel gek maken? Mooi! Wij zoeken namelijk iemand die ertegen kan als het ineens helemaal anders moet. Een ervaren HR-professional die samen met een collegiaal team een waardevolle bijdrage levert bij een organisatie met maatschappelijke betekenis. Samen maken jullie écht verschil, door direct bij te dragen aan het werkgeluk van jullie collega’s binnen de organisatie.  
 
Ook heel fijn: je bepaalt zelf welke 2 à 3 dagen je thuiswerkt. En als je naar kantoor komt, merk je dat de organisatie vlakbij de snelweg en op 10 minuten fietsen van Utrecht Centraal ligt – met parkeermogelijkheden direct onder je werkplek. 
 
Help jij het HR-team om de transitie van traditioneel HR-advies naar een meer strategische HR-businesspartnerrol te laten slagen?  

 

Organisatie

 

Jouw bijdrage


In deze tactisch-strategische rol breng jij de verbinding tussen HR en het management van jouw bedrijfsonderdeel. Je schakelt moeiteloos tussen dagelijkse vraagstukken en langetermijndoelen, en weet precies hoe je de unieke uitdagingen van elk bedrijfsonderdeel aanpakt: 

 

Sparringpartner voor leidinggevenden:

  • Je adviseert bij complexe HR-vraagstukken, zowel individueel als op teamniveau.
  • Startende en nieuwe leidinggevenden worden door jou gecoacht, zodat ze stevig in hun HR-rol staan.
  • Je schuift aan bij operationele overleggen binnen jouw bedrijfsonderdeel en ziet toe dat HR-mutaties op de juiste administratieve manier afgehandeld worden door de HR-administratie. 

 

Strategisch advies en organisatieontwikkeling: 

  • Je werkt mee aan de strategische personeelsplanning en geeft advies op grond van trends en data gedreven inzichten.
  • Bij organisatieveranderingen, zoals tijdens een groeifase of digitalisering, ontwikkel en begeleid je de teams.
  • Samen met het management creëer je toekomstbestendige oplossingen voor HR-uitdagingen. 

 

Projecten en samenwerking: 

  • Je werkt proactief mee aan projecten op het gebied van duurzame inzetbaarheid, feedbackcultuur en talentbehoud, samen met je HR-collega’s van Advies, de Academie, Arbo en Verzuim of Recruitment. 

 

Functie

Dit krijg jij van ons

  • Een bruto maandsalaris tussen de € 3.700,- en € 5.600,- op basis van een 38-urige werkweek.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (boven op je 8% vakantiegeld).
  • Reiskostenvergoeding van 23 cent per kilometer of volledige vergoeding van je OV-kosten.
  • 25 verlofdagen plus 20 uur Persoonlijk Levensfase Budget, op basis van een 38-urige werkweek.  
  • Een bijdrage van 50% aan je pensioenregeling door de organisatie.
  • Alle ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Leuke events zoals een jaarlijks bedrijfsuitje en een wintersporttrip. 

 

Functie-eisen

Over de organisatie 
De missie is eerstelijnszorg toegankelijk maken voor iedereen. Er wordt volop ruimte gegeven aan innovatie en nieuwe oplossingen worden continu uitgeprobeerd. Persoonlijke ontwikkeling en groei worden gestimuleerd, zowel door van elkaar te leren als door training en opleiding. Jij deelt je kennis namelijk niet alleen binnen je eigen team, maar ook daarbuiten.

 

Waar kom je precies terecht 
Je maakt onderdeel uit van een HR-team van 25 medewerkers, waarvan in totaal vijf HR-adviseurs. Je rapporteert aan de teamleider HR-advies. Samen met je collega’s werken jullie ieder voor je eigen bedrijfsonderdeel. Natuurlijk verliezen jullie samen het grote HR-plaatje niet uit het oog en denken jullie met elkaar mee waar nodig. Je werkplek is in Utrecht, maar af en toe werk je vanuit één van de andere locaties.  

 

Dit zeggen je potentiële nieuwe collega’s: 
“Leuke Collega’s, prettige werksfeer, nuttig werk en goede arbeidsvoorwaarden.” 
“Innovatief, open, toekomst- en doelgericht, en multi disciplinair (samen)werken voor tevreden patiënten en tevreden medewerkers” 
“Aardig, doorgroeimogelijkheden, leuke collega’s, prima sfeer” 

 

Aanbod

Grote kans op een match als je

  • Over WO werk- en denkniveau en een afgeronde hbo-opleiding beschikt op het gebied van HR.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring hebt, waarvan een deel in een complexe, landelijk opererende organisatie met meerdere cao’s en arbeidsvoorwaardenregelingen.
  • Jouw boodschap niet alleen tijdens vergaderingen helder weet over te brengen, maar ook in een email of memo.
  • Zowel de wensen van de leidinggevenden als jouw HR-kennis meeneemt in al jouw overwegingen. Je geeft tegengas waar nodig, natuurlijk wel met behoud van je goede relatie.
  • Moeiteloos tussen het begeleiden van een verzuimtraject, het analyseren van personeelsdata en het opstellen van een meerjarige personeelsstrategie binnen de organisatie schakelt.  

 

Inlichtingen

Sollicitatieprocedure

  • Kennismakingsgesprek met Chris van Daarom Recruit (online);
  • Kennismaking & vervolggesprek met de organisatie;
  • Arbeidsvoorwaardengesprek;
  • Referentiecheck & contractaanbod.

 

Solliciteren of meer weten?  
Solliciteren kan tot uiterlijk 30 maart 2025. Je solliciteert met een klik op de knop of via chris@daaromrecruit.nl, aan jou de keuze. Binnen 1 werkdag nemen we contact met je op.